زنجبیل خشک، زنجبیل تازه که خشک شده و بعد از خشک شدن به صورت خرد شده یا پودر شده استفاده می‌شود. زنجبیل خشک در بسیاری از غذاها و نوشیدنی‌ها، به عنوان یکی از ادویه‌های اصلی، استفاده می‌شود. علاوه بر این، زنجبیل خشک به دلیل داشتن خواص ضد التهابی، ضد سرفه و سرماخوردگی، درمان درد عضلانی و مفصلی و موارد دیگر به عنوان داروی گیاهی نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

بازدیدی کننده گرامی :
شما هم اکنون در حال مطالعه مقاله با موضوع قیمت زنجبیل خشک | تا 8 % تخفیف 100% خالص و درجه یک - خرید عمده و جزئی می باشید. در صورتی که تمایل به خرید و دریافت لیست قیمت های این محصول به صورت مستقیم از کارخانه سالم سازان آذر با برند معروف کرالیچین را دارید, لطفا با کلیک کردن بر روی لینک زیر وارد صفحه اصلی سایت شده و علاوه بر کسب اطلاعات بیشتر از کارخانه سالم سازان آذر با شماره مدیر فروش تماس گرفته و نسبت به دریافت مشاوره خرید و یا لیست قیمت اقدام نمایید .
صفحه اصلی سایت سالم سازان آذر (کرالیچین)


زنجبیل خشک، زنجبیل تازه که خشک شده و بعد از خشک شدن به صورت خرد شده یا پودر شده استفاده می‌شود. زنجبیل خشک در بسیاری از غذاها و نوشیدنی‌ها، به عنوان یکی از ادویه‌های اصلی، استفاده می‌شود. علاوه بر این، زنجبیل خشک به دلیل داشتن خواص ضد التهابی، ضد سرفه و سرماخوردگی، درمان درد عضلانی و مفصلی و موارد دیگر به عنوان داروی گیاهی نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

قیمت زنجبیل خشک | تا 8 % تخفیف 100% خالص و درجه یک - خرید عمده و جزئی



در خريد زنجبيل خشك، بهتر است از فروشگاه‌هايي كه ادويه‌جات خشك فروشي مي‌كنند، تهيه كنيد. در خريد زنجبيل خشك به ميزان مصرفي خود توجه كنيد و حتماً از كيفيت آن اطمينان حاصل كنيد. همچنين، در ذخيره زنجبيل خشك بهتر است آن را در بسته‌بندي مناسب و در جاي خشك و خنك نگهداري كنيد.

قيمت زنجبيل خشك | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - شركت سالم سازان آذر با برند كراليچين در واقع كارخانه اي براي بسته بندي با كيفيت اعلا, سالم , زيبا و با هدف خدمت رساني هرچه بهتر و بيشتر به هموطنان عزيز و بالا بردن سطح كيفي و كمي هرگونه ماده غذايي قابل بسته بندي مثل ادويه جات , خشكبار , حبوبات, قندوشكر و ... مي باشد. هدف ما ارائه خدمات برتر از طريق تطبيق صد در صدي كيفيت و كميت محصولات بسته بندي شده با استانداردهاي ايران و بين المللي و همچنين رسيدن به خواست مصرف كنندگان و مشتريان گران قدر مي باشد. در اين مطلب به موضوعات متنوع طريقه مصرف زنجبيل خشك-قيمت زنجبيل تازه-قيمت زنجبيل فله خواهيم پرداخت . ما كليه محصولات خود را از جمله انواع قيمت زنجبيل خشك را باضمانت كيفيت برتر كالا در اختيار خريداران و مشتريان عزيز قرار مي دهيم و همچنين آماده همكاري با نهادها و ارگان هاي دولتي خصوصي و نيمه خصوصي مي باشيم.
قيمت زنجبيل خشك | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - شركت عظيم سالم سازان آذر با برند كراليچين همچنين افتخار خود مي داند كه در ارائه و فروش انواع قيمت زنجبيل خشك در خدمت شما بزرگواران باشد .لطفا جهت كسب اطلاعات بيشتر در مورد طريقه مصرف زنجبيل خشك-قيمت زنجبيل تازه-قيمت زنجبيل فله با ما همراه باشيد. شما هموطنان عزيز مي توانيد با خيال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از قيمت زنجبيل خشك را در شركت عظيم سالم سازان اذر بررسي و انتخاب نماييد و ما نيز به شما خريداران محترم تضمين بالاترين كيفيت محصولات موجود در بازار را خواهيم داد. هدف ما ارائه خدمات برتر از طريق تطبيق صد در صدي كيفيت و كميت محصولات بسته بندي شده با استانداردهاي ايران و بين المللي و همچنين رسيدن به خواست مصرف كنندگان و مشتريان گران قدر مي باشد.

قيمت زنجبيل خشك | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي توليد شده توسط شركت عظيم سالم سازان آذر با برند كراليچين مي باشد. محصولات عمده و مهم اين كارخانه عبارتنداز خشكبار - ادويه جات- پودريجات - حبوبات - غلات -قندوشكر - چاي و قيمت زنجبيل خشك و طريقه مصرف زنجبيل خشك-قيمت زنجبيل تازه-قيمت زنجبيل فله كه به همراه محصول جديد به نام پول بيبر (pulbiber) مي باشد، توليد پول بيبر (pulbiber) در ابتدا به طور خاص در انحصار كشور تركيه بود. ما مفتخريم توانسته اييم پول بيبر (pulbiber) را با مدرنترين دستگاه هاي روز دنيا در داخل ايران توليد نماييم.

 

قيمت زنجبيل خشك | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي

پودر زنجبيل يكي از سالم‌ترين ادويه‌ها است كه با داشتن مواد مغذي زياد، فوايد زيادي براي بدن و مغز ما دارد. اين ادويه را نه تنها مي‌توانيد در هنگام پخت استفاده كنيد، بلكه براي خواص درماني هم مصرف مي‌شود. خواص پودر زنجبيل خشك بسيار زياد است و اگر آن را در حد تعادل استفاده كنيد، بدون هيچ عوارضي به شما كمك مي‌كند تا بدن سالمي داشته باشيد.
ما در اين مقاله درباره خواص زنجبيل خشك اطلاعات مفيدي را با شما به اشتراك مي‌گذاريم. بنابراين در ادامه همراه وبلاگ بارجيل باشيد تا با اين خواص بيشتر آشنا شويد.
خواص زنجبيل خشك براي لاغري
هضم سالم غذا، كليد كاهش وزن است. هضم ضعيف منجر به اختلال در جذب مواد مغذي و حذف غذا مي‌شود كه مي‌تواند افزايش وزن را به همراه داشته باشد. پودر زنجبيل از روده محافظت مي‌كند، حركت غذا را از طريق دستگاه گوارش تسريع مي‌كند و باد، نفخ و گرفتگي عضلات را كاهش مي‌دهد. زنجبيل خشك با بهبود هضم، كاهش وزن را تسهيل مي‌كند كه در اين صورت سوزاندن چربي‌هاي ذخيره شده و پردازش گلوكز در خون آسان‌تر مي‌شود.
در نتيجه زنجبيل متابوليسم را سريع‌تر مي‌كند و اگر متابوليسم شما سريع‌تر باشد، كالري را زودتر مي‌سوزانيد. يكي ديگر از خواص زنجبيل خشك، توانايي آن در مهار گرسنگي و پرخوري است. پودر زنجبيل خشك را مي‌توانيد در هر فروشگاهي بخريد يا آن را در خانه درست كنيد. دو قاشق چايخوري پودر زنجبيل را در چهار فنجان آب يا چاي اضافه كنيد و آن را بجوشانيد. آن را هر روز صبح با معده خالي بنوشيد. انجام اين كار نه تنها سيستم شما را پاك مي‌كند، بلكه متابوليسم شما را نيز بالا مي‌برد.
خواص درماني زنجبيل خشك
1. پيشگيري از سكته مغزي و بيماري‌هاي قلبي
زنجبيل براي سيستم قلبي عروقي شما بسيار مفيد است. طبق تحقيقات زنجبيل از لخته شدن خون جلوگيري مي‌كند و كلسترول شما را كاهش مي‌دهد. همچنين فشار خون شما را پايين مي‌آورد، بنابراين همه اين‌ها در كنار هم از مشكلات عمده سيستم قلبي عروقي مانند سكته مغزي و بيماري قلبي جلوگيري مي‌كنند. تنها اضافه كردن كمي پودر زنجبيل به رژيم غذايي شما مي‌تواند تاثير زيادي بر سلامت كلي بدن‌تان داشته باشد.
2. تقويت سيستم ايمني
در ميان داروهاي گاهي همواره درباره خواص سنجد براي سيستم ايمني بدن شنيده‌ايم. اما در كنار سنجد بايد حتما از سنجبيل هم نام ببريم، زنجبيل در تقويت سيستم ايمني بدن و مبارزه با عفونت‌هاي باكتريايي بسيار موثر است. قبل از رفتن به بيمارستان براي هر نوع معاينه يا جراحي، بايد رژيم غذايي خود را با مقدار زيادي زنجبيل پر كنيد تا سيستم ايمني خود را تقويت كرده و از آن در برابر هر گونه باكتري كه بخواهد به بدن شما حمله كند، محافظت كنيد. از طرفي در دوران شيوع ويروس كرونا شما بايد سيستم ايمني خود را بالا ببريد. بنابراين توصيه مي‌شود در اين دوران پودر زنجبيل را حتما در برنامه روزانه خود داشته باشيد.
3. درمان عفونت قارچي
زنجبيل نه تنها خواص ضد باكتريايي دارد، بلكه خواص ضد قارچي نيز دارد. بسياري از افراد مخصوصا زنان، از زنجبيل براي كمك به مبارزه با عفونت‌هاي قارچي استفاده مي‌كنند. يك درمان طبيعي ساده براي قارچ پوست اين است كه به سادگي پودر زنجبيل را بگيريد و آن را با آب مخلوط كنيد تا خميري ايجاد شود. پس از اينكه كاملا مخلوط شدند، يك تكه پنبه برداريد و مخلوط را روي قارچ بماليد. اين كار را هر روز انجام دهيد تا زماني كه قارچ از بين برود. اين درمان ساده، به طرز شگفت انگيزي موثر است.
4. كاهش قند خون
يكي ديگر از فوايد زنجبيل خشك، كاهش قند خون است. اين داروي طبيعي مي‌تواند قند خون بالا در بدن را كنترل كند. براي دريافت بهترين نتيجه، دو گرم پودر زنجبيل را در آب گرم با كمي نمك مخلوط كنيد و بنوشيد. اين كار در هنگام صبح و با معده خالي موثرتر است. همچنين مي‌توانيد ميوه سالم هم به آن اضافه كنيد و حين نوشيدن ميوه را برداريد تا دتاكس زنجبيل داشته باشيد.
5. سو هاضمه
زنجبيل خشك درد و ناراحتي معده ناشي از سو هاضمه مزمن را تسكين مي‌دهد. گفته مي‌شود تاخير در تخليه معده باعث سو هاضمه مي‌شود و زنجبيل اين مشكل را كاهش مي‌دهد. مصرف يك تا دو گرم پودر زنجبيل خشك قبل از غذا، تخليه معده را تا 50 درصد تسريع مي‌كند.
6. كاهش كلسترول
تحقيقات علمي ثابت كرده است كه زنجبيل خشك به كاهش سطح كلسترول و تري گليسيريد كمك مي‌كند. همچنين طبق نظر متخصصان اگر افراد روزانه حدود 3 گرم پودر زنجبيل خشك مصرف كنند، كلسترول خون آنها در حد قابل توجهي كاهش مي‌يابد.
7. التهاب
زنجبيل خشك مخلوط با نمك در كاهش التهاب بدن به خصوص در مفاصل متورم و انگشتان تاثير زيادي دارد. همچنين ثابت شده است زنجبيل التهاب ناشي از جراحات را تسكين مي‌دهد.
8. بهبود عملكرد مغز و حافظه
اما خواص پودر خشك شده زنجبيل به همين جا ختم نمي‌شود. نهايتا خوب است بدانيد كه آنتي اكسيدان‌هاي موجود در زنجبيل به كاهش استرس كمك مي‌كند و همچنين خواص ضد التهابي آن مي‌تواند روند پيري در مغز را كاهش دهد. زنجبيل نه تنها مي‌تواند به كاهش زوال ذهني كمك كند، بلكه مي‌تواند حافظه را نيز تقويت كند.
خواص زنجبيل براي مردان
1. افزايش باروري
يكي از مهمترين مواد موجود در زنجبيل، منگنز است. منگنز توليد تستوسترون و باروري را در مردان افزايش مي‌دهد. زنجبيل خشك شده يكي از مفيدترين مواد مغذي براي تقويت قواي جنسي است. مصرف اين ماده ميل و قدرت جنسي را بالا مي‌برد و اسپرم را افزايش مي‌دهد. با افزايش تعداد اسپرم‌ها، احتمال برخورد اسپرم با تخمك بالا رفته و به دنبال آن افزايش قابل توجهي در باروري به وجود مي‌آيد.
2. جلوگيري از سرطان پروستات
سرطان پروستات يك بيماري عمده در بين مردان است. بعد از سرطان پوست در رتبه دوم قرار دارد. درمان‌هاي رايج مانند جراحي بيشترين تاثير را در بهبود بيماري دارند. با اين حال، برخي از داروهاي گياهي قدرتمند مي‌توانند سلامت پروستات شما را بهبود بخشد. يكي از اين‌ها پودر زنجبيل است و پيشنهاد مي‌شود تمامي آقايان اين گياه را در رژيم غذايي روزانه خود داشته باشند.
زنجبيل به خاطر داشتن خاصيت ضد التهابي و آنتي اكسيداني، اثر پيشگيرانه‌اي بر روي سلول‌هاي سرطاني پروستات دارد. ناهنجاري در چرخه سلولي سلول‌هاي پروستات، اختلال در توليد مثل، چرخه سلولي غيرطبيعي و ميزان بالاي تقسيم سلولي، از علل اصلي سرطان پروستات هستند كه با مصرف زنجبيل مي‌توان آنها را به ميزان زيادي بهبود بخشيد. در نتيجه، مرداني كه زنجبيل خشك را در رژيم غذايي خود قرار مي‌دهند كمتر از ديگران به اين بيماري مبتلا مي‌شوند.
3. جلوگيري از سرطان روده بزرگ
پودر زنجبيل حاوي موادي مانند پتاسيم، منيزيم، منگنز، ويتامين B6 و فيبر است كه هر يك از آنها ماده مفيدي در پيشگيري از بيماري‌هاي بدخيم محسوب مي‌شوند. دريافت اين مواد در پيشگيري از سرطان روده بزرگ به ويژه در مردان، نقش دارند.
4. كاهش دردهاي عضلاني
يكي از مهمترين خواص پودر زنجبيل خشك براي مردان، تسكين دردهاي عضلاني است. زيرا اين ادويه قوي خاصيت ضد التهابي دارد و در نتيجه، درد عضلاني را زودتر كاهش مي‌دهد. محققان دريافتند كه مصرف 2 گرم زنجبيل در روز به مدت 11 روز به طور قابل توجهي درد مرتبط با عضله را بهبود مي‌بخشد.
5. كمك به آرتروز
آرتروز وضعيتي است كه باعث درد و سفتي در مفاصل مي‌شود. برخي تحقيقات نشان مي‌دهند كه زنجبيل ممكن است از طريق خواص ضدالتهابي خود، وسيله‌اي موثر براي تسكين علائم آرتروز باشد.
خواص زنجبيل براي زنان
1. تسكين درد قاعدگي
خواص منحصر به فرد زعفران در زمان قاعدگي بر هيچ فردي پوشيده نيست، زيرا در طب سنتي همواره به آن اشاره مي‌كنند. اما گفته مي‌شود كه يكي از خواص زنجبيل خشك شده براي زنان نيز تسكين دردهاي مختلف از جمله دردهاي قاعدگي است. يك مطالعه روي 150 زن نشان داد كه در سه روز اول چرخه‌هاي خود، يك گرم پودر زنجبيل خشك در روز مصرف مي‌كردند و تا حد زيادي درد قاعدگي آنها كاهش يافت.
2. كاهش حالت تهوع
زنجبيل خشك در كاهش علائم حالت تهوع صبحگاهي در زنان باردار موثر است. مصرف حتي نصف قاشق چايخوري پودر زنجبيل خشك مخلوط با عسل و آب گرم، تسكين سريعي براي بانواني است كه از اين علائم رنج مي‌برند. علاوه بر اين، زنجبيل خشك حالت تهوع و استفراغ را پس از جراحي و در بيماران سرطاني كه تحت شيمي درماني قرار مي‌گيرند، كاهش مي‌دهد.
3. لايه‌برداري پوست
لايه‌برداري پوست يك خاصيت زنجبيل خشك است كه زنان مي‌توانند از آن بهره ببرند. شما مي‌توانيد از زنجبيل به عنوان يك اسكراب طبيعي براي از بين بردن پوست مرده بدن خود استفاده كنيد. براي اين كار زنجبيل را با عسل مخلوط كرده و روي سطح پوست بماليد.
4. رشد مو
حتما شما هم درباره خواص آنتي اكسيدان شنيده‌ايد و مي‌دانيد در سلامت بدن تاثير زيادي دارند. زنجبيل نيز حاوي آنتي اكسيدان است و بنابراين يكي از مهم‌ترين مواد تشكيل‌دهنده محصولات تجاري مو محسوب مي‌شود. اگر كمي زنجبيل را در آب مخلوط كنيد و روي پوست سر خود اسپري كنيد، شوره سر را از بين مي‌برد و گردش خون در فوليكول‌هاي مو را تسريع مي‌كند.
قيمت زنجبيل خشك | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - در اين مقاله در مورد موضوعات طريقه مصرف زنجبيل خشك-قيمت زنجبيل تازه-قيمت زنجبيل فله مختصر صحبت كرديم. در پايان مجددا تاكيد مي نماييم كه ما در شركت عظيم سالم سازان اذر با برند كراليچين تمام تلاش خود را به كار گرفته ايم تا بتوانيم محصولات خود را با كيفيتي برتر در ايران طراحي و توليد نموده و بدون واسطه تقديم مشتريان نماييم. ما مقتدرانه مدعي هستيم تمام قوانين استاندارد هاي ايران و بين المللي را رعايت كرده و سعي داريم در آينده اي نزديك با گسترش بسته بندي انواع بيشتري از مواد غذايي و استفاده از تجهيزات و ماشين الات متنوع تر و بروزتر اروپايي , به درخواست هاي بازار ايران و حتي خارج ايران جامعه عمل بپوشانيم .شما عزيزان مي توانيد با ما با شماره تماس هاي 02166343279 – 09909070811 و دفتر مركزي : 66343279 -021 در ارتباط باشيد.

 

اطلاعات تماس


آذربایجان غربی - منطقه آزاد ماکو - شهرک صنعتی شماره یک - پلاک 6
مشاوره خرید: 34342855-044 -- 09909070811
© 2018 Salem sazan Azar. All rights reserved | unit It

آمار امروز :

بازدید امروز 433 بازدید دیروز 371 بازدید کل 586200

شرکت سالم سازان آذر با برند کرالیچین بسته بندی و پخش عمده انواع ادویه جات, بسته بندی و فروش عمده فلفل قرمز ترکی, ادویه pul biber بیبر, بسته بندی و پخش عمده انواع حبوبات, بسته بندی و پخش عمده انواع خشکبار, بسته بندی و پخش عمده انواع غلات فروش و پخش عمده به مراکز زیارتی – اقامتی-هتل ها-رستوران ها-کارخانجات-آماده همکاری با شرکت های پخش سراسر ایران .